Call Center Yönetimi

WORKCUBE Call Center Yönetimi ile  Müşteri Hizmetlerinize ekstra  kalite katar

Call Center çalışanlarının tek bir noktadan müşteri ile ilgili tüm bilgilere ulaşmasını ve müşterinin sorununu hızlıca çözmesini sağlar. Detaylı raporlamalar sayesinde yöneticiler call center trendlerini ve performansını gerçek zamanlı olarak takip edebilirler. Diğer Workcube modülleriyle %100 entegre olan Call Center baştan sona bir kontakt merkezi uygulaması haline dönüşür. Bu sayede müşterilere daima yüksek kaliteli ve tutarlı hizmet vermeyi sağlar.

Workcube Call Center Yönetimi

 

Workcube, call center çalışanlarının hızlı biçimde müşteri, servis, garanti ve destek hesapları v.b. bilgilere ulaşmalarına, satış fırsatı kaydetmelerine, sipariş almalarına, soru ve problemleri cevaplamalarına, problem kaydı yapmalarına, çapraz ve dikey satış geliştirmelerine imkan tanıyan özel bir arayüz sunar. Call center çalışanlarının müşteri ile sesli, görüntülü ve yazılı iletişim kurmalarına imkan tanır.

Call Center çalışanlarının tek bir noktadan müşteri ile ilgili tüm bilgilere ulaşmasını ve müşterinin sorununu hızlıca çözmesini sağlar. Detaylı raporlamalar sayesinde yöneticiler call center trendlerini ve performansını gerçek zamanlı olarak takip edebilirler. Diğer Workcube modülleriyle %100 entegre olan Call Center baştan sona bir kontakt merkezi uygulaması haline dönüşür. Bu sayede müşterilere daima yüksek kaliteli ve tutarlı hizmet vermeyi sağlar.

Yoğun Call Center faaliyetleri bulunan kurumların ihtiyaçları doğrultusunda Workcube Call Center modülü CTI (Computer Telephony Integration) teknolojisi ile birlikte sunulur.

Müşteri isterse webden isterse de bir mobil cihazdan sipariş vermiş olsun, call center çalışanı müşteri accountuna hızla ulaşır ve hizmet sunar. Tüm bunlar size memnun müşteriler ile yoğun ve yüksek miktarlarda siparişler olarak geri döner.

Müşteriye hizmet süresini kısaltır.  
Müşteriye self servis hizmeti sunarak aramaların yükünü azaltır.  
Kanallar arasındaki iş yükünü dengeler  
Çalışanların kısa süreli bir eğitim ile modülü kullanmalarına imkan tanır.  
Dikey ve çapraz satış imkanını arttırır.  
Müşteri ile ilgili önemli demografik verilerin kaydedilmesini sağlar  
Müşteri taleplerinin daha etkin bir şekilde işleme konmasını sağlar.  
Call center çalışanlarının bilgi seviyelerini arttırarak daha iyi hizmet sunmalarını sağlar  
Tüm kanallardan servis isteklerine ve şikayetlere hızlı cevap imkanı verir.
WorkCube Call Center Fonksiyonları

Servis / Şikayet / Problem başvuru kaydı 
Online help desk üzerinden konu, kategori ve ürün bazında başvuru sorgulama

Kurumsal müşteri kaydı

Bireysel müşteri kaydı

Fırsat kaydı

Kampanya takibi

Seri No sorgulama
Garanti takibi 
Destek hesapları takibi

Literatür erişimi

Giden SMS takibi

Gelen SMS takibi

CTI (Computer Telephony Integration)

İhtiyaç ve talepleriniz doğrultusunda hazırlanacak detaylı call center raporlamaları (gelen aramalar, gelen başvurular, çalışana göre başvuru cevaplama süreleri v.b.)