Üye Yönetimi
WorkCube Üye Yönetimi modülü, işletmelerin gerek bireysel müşterileri, gerekse kurumsal müşteri ve iş ortakları (bayi, tedarikçi, toptancı v.b.) ile ilişkilerini kolaylıkla yürütebilmelerine olanak tanır. Sınırsız sayıda üye kategorisi oluşturulararak farklı kademelerde ilişki yürütülebilir.
Üye yönetimi temel olarak iki farklı kategoride üye yönetimi imkanı sunar. Bireysel Üyeler ve Kurumsal Üyeler.
Cari olarak ilişkiye geçilmemiş tüm üyeler potansiyel üye olarak kaydedilebilir. Satış ve satınalma dışında potansiyel üyeler ile olan her türlü ilişki ve faaliyet üye yönetiminden yürütülebilir. Bu sayede üye yönetimi modülü çok güçlü bir adres bilgi bankası olarak da görev görmektedir.
Kurumsal Üye Yönetimi
WorkCube üyelik yönetimi modülü alt (tali) şirketlere, coğrafi bölümlere, farklı ofislere, departmanlara sahip çok uluslu şirketlerle bile gereken esneklikte bir ilişki yürütmenizi sağlar. Kurumsal üyelerle çok kademeli ve katmanlı ilişki kurma imkanı verir. Her katman ve kademe için faklı contact bilgileri düzenleyebilirsiniz. Örneğin şirket kademesinde partnerinizin veya müşterinizin endüstri tipi, satış hacmi ve genel merkez adresi gibi bigilere ulaşmak isterken, kişisel kademede kullanıcının görevini, cep no'sunu ve e-mail adresini görmek isteyebilirsiniz. Ya da bir yöneticinin size direk sipariş verebilmesini sağlarken, aynı işletmedeki bir diğer çalışanın verdiği siparişi önce otomatik olarak yöneticisine gönderip onayladıktan sonra size ulaşmasını sağlayabilirisiniz.
WorkCube kurumsal üye yönetimi her türlü hiyerarşik organizasyon yapısını destekler. Her bir kurumsal üye için sınırsız lokasyon tanımlama imkanı sunar. Kurumsal üye çalışanlarının Partner Portal'e ulaşmasında her bir kullanıcının erişim ve yetkilerini ayrı ayrı yönetme imkanı verir.
Şubeler, çalışanlar, siparişler, teklifler, kotalar, anlaşmalar, muhasebe ve finans bilgileri, analizler, banka hesapları, kredi kartları, projeler dahil kurumsal üyeye ait bilgileri bütünsel bir şekilde birarada görme ve gösterme imkanı aynı zamanda sizin daha iyi bir hizmet sunmanızı ve almanızı kolaylaştırır. Kurumsal üye yönetiminde şirketiniz bünyesinde kurumsal üyeden sorumlu bir ekip oluşturabilirsiniz.
Bireysel Üye (Müşteri) yönetimi
WorkCube bireysel üye yönetimi bireysel satış yapılan müşterileri yönetmek için mükemmel çözüm sunar. Bireysel üyeler ile ilgili tüm iletişim, iş, eğitim v.b. kişisel bilgileri, teklifleri, siparişleri, kredi kartı, banka hesabı, hesap extresi v.b. bilgileri bir arada görebilir ve yönetebilirsiniz. Bireysel üye ile ilişkili yakınlarını tanımlayabilir, müşteri kartı uygulamalarında ek kart sahipleri tanımlayabilirsiniz.
Kurumsal Üye Yönetimi
Müşteriler, Tedarikçiler, Satış Kanalı Üyeleri - (Bayi, Servis, Toptancı v.d. )
Aktif / Potansiyel kurumsal üye yönetimi
Sınırsız sayıda üye kategorisi tanımlama
Sınırsız sayıda sektör tanımlama
Üyeye ait tüm genel, iletişim ve resmi bilgileri kaydetme ve takip etme.
Parametrik olarak üyelerle ilgili ek bilgi ekranı oluşturma
Üyeye sınırsız sayıda şube ekleme
Her bir şubeye bağımsız iletişim bilgisi ve şube yöneticisi girebilme, şubeye özel temsilci atama.
Şubeye bağlı çalışanları görüntüleme
Şubeye özel hedef oluşturma
Şubeye özel not kaydı
Sınırsız sayıda çalışan ekleme,
Her çalışan için ayrı iletişim, şube, departman bilgisi girme
Her bir çalışana özel sistem (partner portal) erişim yetkisi tanımlama.
Parametrik olarak üye çalışanları ile ilgili ek bilgi ekranı oluşturma
Çalışana özel dil tercihi ayarı ve o dilde sisteme eriştirme imkanı
Çalışana özel not kaydı
Şirket içerisinde üyeden sorumlu ekip oluşturma
Gerçek zamanlı üye ciro, hesap bakiyesi takibi
Birden fazla grup şirketi için üye bilgisini erişilebilir ve bağımsız ticari işlem yapılabilir kılma
Üye ile ilgili tüm projeleri görme ve takip etme
Üye ile ilgili tüm fırsatları görme ve takip etme
Üyeden alınan tüm teklifleri görme ve takip etme
Üyeye verilen tüm satınalma siparişlerini görme ve takip etme
Üyeye verilen tüm satış tekliflerini görme
Üyeden alınan tüm siparişleri görme
Üyeye ait hesap extresi alma (görüntüleme, print, PDF, dökümana çevirme ve email ile gönderme imkanı)
Üyeye ait tüm kredi bilgilerini tanımlama ve yönetme
Üye ile yapılan tüm anlaşmaları görme, yeni anlaşma ekleme ve güncelleme
Üyeye ait tüm banka hesaplarını kaydetme ve güncelleme
Üyeye ait tüm kredi kartı bilgilerini kaydetme ve güncelleme
Üye ile ilgili tüm notları kaydetme ve takip etme
Üye ile ilgili tüm döküman ve belgeleri kaydetme ve takip etme
Parametrik olarak hazırlanabilecek analiz formlarıyla (finansal yeterlik analizi, altyapı analizi v.b.), üyeyi farklı açılardan analiz etme imkanı.
Bireysel Üye (Müşteri) Yönetimi
Bireysel müşteriye ait tüm genel, iletişim ve kişisel bilgileri kaydetme ve takip etme.
Parametrik olarak bireysel müşteriler için ek bilgi ekranı oluşturma
Şirket içerisinde bireysel müşteriden sorumlu temsilci atama
Gerçek zamanlı ciro, hesap bakiyesi ve kredi bilgisi takibi
Müşteri ile ilgili tüm projeleri görme ve takip etme
Müşteriye ait tüm fırsatları görme ve takip etme
Müşteriye verilen tüm satış tekliflerini görme ve takip etme
Müşteriden alınan tüm satış siparişlerini görme ve takip etme
Müşteriye ait hesap extresi alma (görüntüleme, print, PDF, dökümana çevirme ve email ile gönderme imkanı)
Müşteriye ait tüm kredi bilgilerini (açık hesap limi